7 Ağustos 2014 Perşembe

Bloguma Hoş Geldiniz!


Şehirde yaşayanların köy hayatına ilgisi her geçen gün artıyor. Bu ilginin artmasına neden olan sebeplerin başında şüphesiz ki doğaya ve doğala özlem geliyor. Peki bu doğayla iç içe yaşanan doğal hayata daha önce köyde hiç yaşamamış biri nasıl ayak uydurur? Dışarıdan bakan farklı bir göz olarak neler görür, nelere şaşırır, neler öğrenir ve hayatında neler değişir? Bu ve benzeri konuların zaman içerisinde işleneceği bloguma hoş geldiniz. Gördüklerim algı sahama girenlerle, anlatacaklarımsa tecrübelerimle sınırlıdır.


4 yorum:

  1. Hoşbuldum :)
    Köy hayatına yabancı değilim ama her gittiğimde bir sürü fotoğraf çekmeyi seviyorum. Paylaşacaklarını ilgiyle bekliyorum. Hoşgeldin blog dünyasına.

    YanıtlaSil
  2. hoşbulduk..sizi takibe aldım:)siz de alırsanır ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  3. Ben de takibe aldıııım :) Google Friend Connect de eklersen takip daha kolay olur :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar şanslısınız :)) sevgiler paylaşımlarınızı bekliyoruz :))

    YanıtlaSil